sobota 20. prosince 2014

4. Pouze dialogy, prosím! (libovolný útvar)

Nad tímhle tématem jsem přemýšlela fakt dlouho. Teprve před pár dny mě napadlo udělat jeden dialog nepřímou řečí, fakt dlouhý a v rámci jen jedné věty, který by se tematicky dotýkal opravdového příběhu, jak jsem poznala svou téměř švagrovou, resp. úžasnou matku svého úžasného synovce. Ale nakonec by to nebyl moc dialog jako spíš můj monolog. Tak možná někdy jindy.

Potom mě napadlo něco MNOHEM LEPŠÍHO. Totiž, jsem opravdu vášnivý sběratel a zapisovatel hlášek. Když nějaký můj kamarád řekne něco vtipného, tak si to hned ukládám do konceptů. Nebo u vtipných konverzací si dělám screeny. Avšak další zádrhel – ty koncepty prostě nemůžu zaboha najít.

Takže úplně v závěru jsem se rozhodla sem přiložit jen ty výstřižky, zachycující vtipné situace mezi mnou a druhým člověkem (skoro vždy A., velmi překvapivě) v internetovém vesmíru. Asi to není úplně podle pravidel (i když libovolný útvar, že), ale přijde mi zbytečné to přepisovat, protože takhle to je přeci jen autentičtější. Na dalším tématu už si ale dám opravdu záležet, haha!

Doufám, že se aspoň trochu zasmějete. A ano, takhle vypadá většina našich konverzací s A., ať už na FB, na Skypu, na Messages, přes SMS nebo v reálu (ano, i to se občas spolubydlícím stane). Už tomu chybí jen 20 po sobě následujících iracionálních nálepek, odkazy na videa Jimmyho Fallona, SNL nebo kohokoliv z Fantastic Foursome a iracionální obrázky/fotky koček z tumblru.

Z období, kdy jsme si psali s miliónem krásných Britů (už si nepíšeme ani s jedním :( ).







Toto se nám stává moc často. Jako třeba před pár dny –
já: „Cože!! Taková urážka!"
(obě naráz): „URÁŽKA KOŇA!!!“

Nebo jako třeba tady:



A trošku z gramatického soudku.
Jde vidět, že nejsem vulgární a moc to s těma sprostýma slovama nezvládám.


Mekáč je fakt hnus a zlo, poznaly jsme už za mlada na vlastní kůži:


Jojo, píčko.


 Není nad to se kámošce vysmát (jsme se bavily o tom, že je gramaticky správně „lidé“ a ne „lidi“).


A bla bla bla.



P. S. Pokud bude čas a napadne mě to nějak vtipně přepsat, tak to ještě časem změním a přepíšu. Ale už jsem musela něco poslat, abych mohla ve výzvě pokračovat dál! :D Prostě to berte s rezervou, no.

2 komentáře:

  1. Toto je pecka, asi sa inšpirujem :DDD (pravda, s linkom k tebe!)
    Vlastne si uvedomujem, že som zabudla úplne všetky hlášky a štve ma, že mnoho z nich som si nezapísala. Ale asi poznáš ten pocit. :D
    Btw to s tými "lidé" a "bojím" a "k,urva" je najviac. :D :D A ešte to prvé vlastne!!

    OdpovědětVymazat